About Me

My photo
Take Care Boleh, Tapi Jangan Over!

Saturday, August 14, 2010

New Blog!!

Salam semua..

Tak tau nak mulakan ayat, mukadimah macam mana. Dah lama rasanya tak menulis ni. Bila stalker gedix tu dah masuk campur hal aku, automatik aku rasa malas nak update. Tapi rasa lain bila tak menulis, jadi aku buat keputusan untuk rehat sekejap daripada dunia blog ni.

Bila dah masuk sebulan, aku rasa bosan pulak sebab banyak cerita nak dikongsi dengan kawan blog tapi tak terluah. So, bila ada masa hari ni, aku terus online & buat blog baru. Blog yang lama tu biar je jadi kenangan. Lagipun aku dah start hidup baru, mulakan perubahan sikit demi sikit. Hidup biar enjoy je, jangan ada masalah, & jangan cari masalah.

okeylah, nanti ada masa aku update lagi..

No comments:

Post a Comment

Comment plz...