About Me

My photo
Take Care Boleh, Tapi Jangan Over!

Sunday, August 29, 2010

Kuantan Kata Mari, Mersing Kata Pergii!!!

Salam...

Wah mesti semua orang dalam mood raya dah ni. Me too!! hehehe memang excited gila raya tahun ni. Walaupun minggu-minggu terakhir aku dekat mersing penuh dengan masalah, tapi aku tetap happy. Happy sebab kawan-kawan sentiasa berada dekat dengan aku. Down macam mana pun aku, korang tetap bagi semangat. Kakak-kakak aku pun sentiasa ada..Love you guys a lots la!!

Entah kenapa hari ni rasa macam homesick gila. Homesick sangat, too homesick & seangkatan dengannya lah! Rindu nak makan roti jala yang ma masak. Rindu nak gelak-gelak masa berbuka dengan kak chik. Rindu nak dengar ma & kak chik marah-marah bila budak-budak kat rumah aku main mercun. haha Banyak sangat benda aku nak suruh ma masak. Bulan puasa ni sekali pun aku tak pernah berbuka kat kuantan. Saja tak nak balik sebab nak feel perantau sikit. Selama ni asyik duduk bawah ketiak ma je kan.

Belum apa-apa lagi geng-geng kesayangan aku dah buat perancangan nak beraya hehe mesti pening kepala orang baca komen kitorang kat FB tu. Merepak entah apa-apa je. Mood pun mood dengar lagu raya. Gilalah tahun ni, memang rasa macam budak-budak je excited nak raya.

perancangan masa raya nanti dah dibuat =p
 
Aku tulis blog ni pun sambil senyum. Dapat bayangkan tak macam mana keadaan aku sekarang?? Excited gila-gila. Baju raya tak usah cakap la, dah ciap dah pun. Raya tahun ni aku rasa aku over sikit la. Tahun lepas dah memang tak ada mood nak raya so mood tu datang berlipat ganda tahun ni. Mula-mula aku ingat aku je yang excited tapi tengok kak chik aku, BFF aku semuanya sama.

kak chik pun excited!



Ni aje nak tulis. Update khas untuk ko fiqah..hehehe Raya nanti teman aku pergi rumah DIA ye...


kaki nota : final projek tak siap lagi!!!